Bijzondere cadeaus krijgen of geven…

Bijzondere cadeaus krijgen, wie wil dat nou niet? Een cadeau waar over nagedacht is. Een cadeau dat met een boodschap komt; geen standaard dingen, maar echt iets bijzonders. Je krijgt het gevoel dat iemand écht moeite voor je heeft gedaan. Dat doet iets met je, want bijzondere cadeaus krijgen, wie wil dat nou niet? Blije medewerkers betekent stijging loyaliteit en werkmotivatie; blije klanten betekent verstevigen band en gegarandeerde omzet.

Iets verzinnen? Wij zijn er goed in! Of het nu gaat om 500 brievenbuspakketjes in Corona tijd of 20 cadeaus voor Secretaressedag, wij kunnen het verzorgen! We bedenken het én kunnen het uitvoeren; we kunnen dus alle zorg uit handen nemen!

Zodra wij een aanvraag ontvangen gaan we met de klant in gesprek over het te ‘geven’ cadeau. Wat is de boodschap die de klant wil overbrengen? Wat is het budget, moet het door de brievenbus passen? Het zijn zomaar wat zaken waar wij in onze zoektocht rekening mee houden. Wij doen vervolgens een voorstel aan onze klant, we proberen hierin drie opties te bieden. Zaken die wij verder kunnen verzorgen is bijvoorbeeld een kaartje met persoonlijke boodschap. Sturen we alles in één keer naar de klant of sturen wij rechtstreeks naar de medewerkers en of relaties van de klant? Bij dit laatste houden wij de AVG Wetgeving goed in de gaten en worden de ontvangen gegevens na gebruik verwijderd uit ons systeem.

Lees ook ons artikel van de Online geschenkenmarkt. Online shoppen, waarin medewerkers en of relaties zelf iets mogen uitkiezen, zonder dat er een waarde aangegeven wordt kan natuurlijk ook! #blijemedewerkers #tevredenrelaties

Ben je benieuwd wat er allemaal mogelijk is? Bel of mail ons voor meer informatie!

“Zeg het met Duiten heeft ons geweldig geholpen om al onze (zorg)klanten in het zonnetje te zetten vanwege het geweldige werk dat ze leveren tijdens Covid-19. Mooi hoe er is meegedacht en hoe snel er geschakeld is!”

Martijn Kijkuit Autopharma